המחשב בידי המשווקים

 

הדמייה של שני מגדלים הנבנים ונראים בצילומים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יועצי השיווק אומרים בביטחון כי אם הקונה הפוטנציאלי נוגע במוצר, ממשש אותו, אז יש לנו כמעט קניה בטוחה. כל זה שייך למוצרי הלבשה, קוסמטיקה ועוד מוצרים קטנים. בנדל"ן, מביאים את המתעניין למשרד המכירות, מגישים לו קפה יוקרתי כשהוא יושב על כסא מהודר, חושפים אותו לשטיפת מוח שאולי תגרום לו לקנות דירה.

מגדל המגורים הנבנה והמגדלים הקיימים סביבו שלא נראים בהדמיה. צילום:יוסי מטלון

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה מביא את הקונה למשרד המכירות? לעיתים זה ציור או הדמיה ממוחשבת אוטופית. לעיתים זוהי הדמיה שמעוותת את המציאות, מראה קונטקסט שלא קיים, מוקטן או מוגדל. הפרופורציות המעוותות משפרות את המבנה המתוכנן, קנה המידה מראה תמונה שלא קיימת ולא תהיה בכל מציאות אפשרית. 

מגדל המגורים הנבנה והמגדלים הקיימים סביבו שלא נראים בהדמיה. צילום:יוסי מטלון

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סביב שני המגדלים בהדמיה ( שבה נכתב: "כל מה שאתה צריך כדי לראות את העיר זה לצאת למרפסת" ),  יש מגדלים אחרים שחונקים, עוטפים בחיבה את המגדלים הנבנים. אין זכר למגדלים הללו בהדמיה, אין זכר לגודלם האמיתי, אין אזכור של מגדלים שנושקים למגדל החדש. מה שיש זוהי תמונה שחייבת להיבדק במציאות. לפני שקונים, לא מספיק לראות הדמייה ולגעת בקטלוג עשיר, יש לשאול שאלות, לברר ולחקור. זוהי המציאות בעידן המחשב הכול יכול. 

מגדל המגורים הנבנה והמגדלים הקיימים סביבו שלא נראים בהדמיה. צילום:יוסי מטלון

מגדל המגורים הנבנה והמגדלים הקיימים סביבו שלא נראים בהדמיה. צילום:יוסי מטלון

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • אדריכל  ביום מרץ 27, 2008 בשעה 11:07 am

    אדריכלים לא ידועים בכנות, ביושר, בנאמנות שלהם לאמת. עמותת האדריכלים מנהלת את זה.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: